Monday, January 31, 2011

cakap banyak tak guna.

terima kasih kerana melabel. diri terasa bangga 2 3 minit kerana dilabel. ahh,terharu sungguh.
pandai nasihat orang sana sini. berdesing2 nasihat keluar dari mulut. tapi diri sendiri taknak tengok. jangan cakap orang kalau diri sendiri tak rasa lagi. mana satu stand kau? peningla manusia oi. sorry la jika kami tak sesempurna anda. tp sekurang2 nya kami tak hipokrit. tak guna mengata jika diri sendiri masih ada cela. tak guna menuding jika diri sendiri masih pening. penat melayan, rimas melihat orang2 beraksi badut. sudahlah, sila berhenti meperbodohkan diri.

mungkin kita bukan lagi budak2 yang berumur 4 5 tahun yang perlu untuk merebut permainan2 bodoh. jangan paksa kami memplastikkan senyuman. tak guna kita berkawan jika di hadapan bergelak ketawa, tetapi di belakang saling mengata. mana nilai frenship itu? maaf, mungkin tiada nilai di mata kalian tetapi ada nilainya utk kami.

janganlah hidup mendabik dada. entah2 esok lusa maut menjelma. sampai bila mahu hidup bersandiwara dan bersembunyi di sebalik bayang2 yang kau sendiri tak pasti milik siapa. kami tak pernah merasakan diri kami sempurna, tetapi kami juga tak perlukan kalian semua untuk memberi kritikan yang bukan membina tetapi kritikan durjana. mulut longkang begitu kadang2 perlu juga ditutup sekali sekala. apa yang kalian mahu? mungkin kami tak dapat faham hanya dengan pandangan dan ushaan bodoh begitu. kalian kata kami complicated tetapi hakikatnya kalian lagi busuk. sudah berabad tetapi masih tak dapat difahami.

ke mana nak disanjung bangganya hidup berkelompok begitu? *konon geng kau paling cool sekali*. pegi mampus. sanjunglah tinggi2 hidup kalian itu cuma satu sahaja permintaan..jangan dikacau hidup orang yang tak kacau kalian.

Ok dah byebye.

No comments:

Post a Comment